Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wojtas_Poznań
    RS
    • 2010
    • 2822

    Zamieszczone przez michal8937
    więc panowie chyba jesteśmy już przewrażliwieni przez te wszystkie fora
    ależ oczywiście ... wszystkim nam słoń nadepnął na ucho, w garażach trzymamy bociany, które jak na złość akurat podczas odpalania auta zaczynają klekotać :diabelski_usmiech dziennikarze wypisują głupoty, a wszyscy najmądrzejsi pracują w ASO :P :lol:

    Zamieszczone przez michal8937
    Odpaliłem sobie tsi 1.4 122 z nalotem 180 km i tam stukot był jeszcze większy niż w moim
    bo to panie jest tak: jak przyjeżdżasz na jazdę próbną przed zakupem auta to wtedy tego silnika nie słychać wcale
    ale jak chcesz sobie porównać ze swoim 1.4TDI, to tam zawsze mają taką wersję ze schowanym dzięciołem pod maskę i to on tak stuka :diabelski_usmiech
    SPOT Poznań:
    .....
    ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


    Error 503 Wojtas Unavailable :P

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      Zamieszczone przez michal8937
      Odpaliłem sobie tsi 1.4 122 z nalotem 180 km i tam stukot był jeszcze większy niż w moim, więc panowie chyba jesteśmy już przewrażliwieni przez te wszystkie fora
      nie, po prostu też był z@#$#ny :szeroki_usmiech
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • michal8937
        Rider
        • 2010
        • 467
        • Seat

        Może, ale raczej mało prawdopodobne bo to było 2 miesiące temu. Na razie mam to gdzieś. Nie będę codziennie nasłuchiwać silnika. Serwisuję w ASO i na każdym przeglądzie profilaktycznie zgłaszam problemy z rozrządem. VW zaleca kontrolę rozrządu przy przebiegu 200 tyś km, więc jak się posypie to będą mieli problem.
        Trzeba jeździć i się cieszyć autem. Wydaje mi się, że jak rozrząd będzie już mówić "papa", to wcześniej zacznie naprawdę hałasować i to nie przez 2-3 sek, tylko przynajmniej przez kilkanaście po odpaleniu...

        Ktoś pisał, że w Oplu nie ma problemów z rozrządem. Radzę poczytać, bo problemy także mają,a także reszta marek ma problemy z rozrządem na łańcuchu.
        Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
        https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
        https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
        https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/

        Komentarz

        • shado
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 5315
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          A na ile ten problem jest rozwiązany w nowych silnikach? Bo chciałem kupić 1.4TSI (150KM)+DSG, ale im więcej czytam o tym silniku tym bardziej mnie odrzuca.
          BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

          SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

          Komentarz

          • Eidos71
            RS
            • 2011
            • 2050
            • Octavia II (1Z3)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            To, na ile problem jest rozwiazany w silnikach z 2011-2012 roku, pokaze czas. Moje autko jest z czerwca 2011 r. i na razie silnik sprawuje sie na medal.
            Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
            MOJA FURKA

            Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

            Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

            Komentarz

            • LUKI
              RS
              • 2005
              • 5776

              sorki za OT


              shado, a które 1.4TSI ma 150HP?


              z tego co się już dowiedziałem nowe 1.4TSI 140HP (montowane w G7 i A3 mają już pasek... ) natomiast 1.4TSI 122HP CAXA nadal łańcuch (oczywiście również dostępne w G7)
              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

              Komentarz

              • shado
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 5315
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                Seat ibiza ma 1.4TSI 150KM
                BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                Komentarz

                • malgosk
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 148

                  Znowu....

                  Moja Octa po kolejnej (drugiej) wymianie nastawnika i dodatkowo wymianie łańcucha ZNOWU terkocze..... Szok!

                  PS. Maila wysłałem i na FB też się już dopisałem. Trzeba im robić "reklamę", to się w końcu wystraszą.


                  Automatyka to klocki LEGO dla dużych chłopców

                  Komentarz

                  • shado
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 5315
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    Będą szli w zaparte, że to jednostkowe przypadki i zleją to ciepłym moczem...
                    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                    Komentarz

                    • idas
                      Elegance
                      • 2006
                      • 828

                      Re: Znowu....

                      Zamieszczone przez malgosk
                      Moja Octa po kolejnej (drugiej) wymianie nastawnika i dodatkowo wymianie łańcucha ZNOWU terkocze..... Szok!

                      PS. Maila wysłałem i na FB też się już dopisałem. Trzeba im robić "reklamę", to się w końcu wystraszą.
                      Bo to ani lancuch, ani nastawnik, ani napinacz
                      Zaraz sie okaze ze cos innego jest zrodlem problemu i dopiero bedzie sie dzialo :diabelski_usmiech
                      VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                      VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                      Komentarz

                      • loyd
                        RS
                        • 2010
                        • 2342

                        Komentarz

                        • endryu
                          RS
                          • 2006
                          • 3777
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          Bo jak łańcuch, napinacz lub nastawnik jest zepsuty :!: To cały silnik jest do du....py :!:

                          -jak mawiał klasyk
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz

                          • LUKI
                            RS
                            • 2005
                            • 5776

                            malgosk, a napinacz?
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz

                            • iFi
                              Elegance
                              • 2012
                              • 906

                              Ciekawe niesamowicie jest to jakie czynniki wpływają na awaryjność...

                              Jeśli wpisy na motostat są Ok, to kolega malgosk miał rozwalony rozrząd już drugi raz na trochę ponad 20kkm... Inni mają po 50kkm i jest Ok...

                              Komentarz

                              • Marcinooo
                                Rider
                                • 2009
                                • 332

                                Zamieszczone przez iFi
                                Ciekawe niesamowicie jest to jakie czynniki wpływają na awaryjność...

                                Jeśli wpisy na motostat są Ok, to kolega malgosk miał rozwalony rozrząd już drugi raz na trochę ponad 20kkm... Inni mają po 50kkm i jest Ok...
                                Znam takich co mają zrobione ponad 100 kkm i wszystko jest OK z rozrządem - auta z 2009 r.

                                Komentarz

                                • Carolco
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 116

                                  Zamieszczone przez iFi
                                  Jeśli wpisy na motostat są Ok, to kolega malgosk miał rozwalony rozrząd już drugi raz na trochę ponad 20kkm... Inni mają po 50kkm i jest Ok...
                                  Ten przebieg na Motostat to ostatnio aktualizowany 09.2010r., więc 2 lata temu. Teraz pewnie i jest z 50-60tys km u malgosk.


                                  Zamieszczone przez kocudrak
                                  Koszt robocizny + części w ASO z silikonami i innymi pierdołami 2000zł
                                  Koszt samej robocizny 1000
                                  Koszt części od forumowego kolegi niecałe 600zł...

                                  Więc wychodzi max 2000 lub 1600 robiąc w ASO lub ileś tam robiąc nie w ASO...
                                  Co dokładnie wchodzi w tą cenę w ASO? Bo ktoś pisał wcześniej, że zrobić całość (czyli łańcuch, napinacz, nastawiacz itd.), to ok. 4000zł w ASO.

                                  U mnie na razie spokój, przebieg ponad 23tys km.



                                  1.4 TSI MINT

                                  Komentarz

                                  • LUKI
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5776

                                    Zamieszczone przez Carolco
                                    Co dokładnie wchodzi w tą cenę w ASO? Bo ktoś pisał wcześniej, że zrobić całość (czyli łańcuch, napinacz, nastawiacz itd.), to ok. 4000zł w ASO.

                                    czytaj temat - wszystko w nim dokładnie opisałem


                                    - nastawnik 03C 109 088 E
                                    - łańcuch: 03C 109 158 A
                                    - napinacz: 03C 109 507 AH
                                    - prowadnica: 03C 109 509 P
                                    - prowadnica: 03C 109 469 K
                                    - uszczelka: 03C 109 287 G
                                    - uszczelniacz wału: 038 103 085 E
                                    - o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki)


                                    no i robocizna ASO


                                    Wszystkie części, które są potrzebne do przeprowadzenia kompleksowej operacji "rozrząd w CAXA" możecie zakupić u Maćka (maciejek) w VAGTECH :!:


                                    http://forum.octaviaclub....t=23381&start=0

                                    Nowoczesne medium, porządkuje świat i dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi w czasie rzeczywistym. Przewodnik Polaków w wirtualnym świecie.
                                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                    Komentarz

                                    • idas
                                      Elegance
                                      • 2006
                                      • 828

                                      03C 109 088 E - 1620PLN
                                      łańcuch 03C 109 158 A - 245PLN
                                      napinacz 03C 109 507 AH - 150PLN
                                      prowadnica: 03C 109 509 P - 52PLN
                                      prowadnica: 03C 109 469 K - 24PLN
                                      uszczelka: 03C 109 287 G - 63PLN
                                      uszczelniacz wału: 038 103 085 E - 35PLN
                                      o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki) 8PLN x2
                                      VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                                      VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                                      Komentarz

                                      • Marcinooo
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 332

                                        Ciekawy filmik pokazujący problem z łańcuchem - chyba to mocniejsza wersja 1.4 TSI
                                        W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                                        Tutaj również "pięknie" wygląda łańcuch. Ale najważniejsze jest to jak odpala silnik po naprawie...

                                        Komentarz

                                        • LUKI
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 5776

                                          Marcinooo, było....
                                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                          Komentarz

                                          • Marcinooo
                                            Rider
                                            • 2009
                                            • 332

                                            Zamieszczone przez LUKI
                                            Marcinooo, było....
                                            No akurat tego filmiku nie znalazłem, ale może mój błąd...

                                            Komentarz

                                            • LUKI
                                              RS
                                              • 2005
                                              • 5776

                                              blind_walker go wkleił


                                              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                              Komentarz

                                              • Marcinooo
                                                Rider
                                                • 2009
                                                • 332

                                                LUKI a mógłbyś wrzucić filmik z nagraniem jak pracuje (odpala) teraz Twój silnik po wymienie w/w części.
                                                Wiem, że kamera troszkę zmienia brzmienie silnika, ale zawsze to coś :roll:

                                                Komentarz

                                                • iFi
                                                  Elegance
                                                  • 2012
                                                  • 906

                                                  Zamieszczone przez Marcinooo
                                                  Tutaj również "pięknie" wygląda łańcuch. Ale najważniejsze jest to jak odpala silnik po naprawie...
                                                  Tak czy inaczej wiadomo jak łańcuch jest rozciągnięty i nawala po silniku to sprawa jasna.

                                                  Osobiście widzę, że więcej jest niepewności co do pseudo-normalnych uruchomień. Tutaj w tym filmie nie wiadomo czy silnik był zupełnie zimny czy nie. Założę się że był rozgrzany wcześniej...

                                                  Komentarz

                                                  • malgosk
                                                    Ambiente
                                                    • 2009
                                                    • 148

                                                    Przebieg - 65 kkm

                                                    Nie Panowie (Panie), Motostat mam, jak ktoś słusznie zauważył nie uzupełniony od dawien dawna, a obecny przebieg, to 65 tysi. Co do napinacza, to ostatnio też był wymieniony. Kompleksowo zadziałałem, bo Skoda dawała 70% upustu. Ale i tak zapłaciłem ponad 1500 zł.

                                                    A teraz moja Octa znowu terkocze, ale na razie delikatnie. Trochę to lekceważę, bo nie jest to terkotanie, jak w ciągniku. Zobaczymy, co będzie dalej....


                                                    Automatyka to klocki LEGO dla dużych chłopców

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...